zondag 20 oktober 2013

Shoplog!


Hey!
Het regent, het is herfstvakantie en er vallen bij elke windvlaag drie kastanjes in de tuin (uit de kastanjeboom van de buren, grrr...). Het is echt herfstweer! En dat is perfect weer om te shoppen. Dus bij deze een shoplog in foto's! Ik hoop dat jullie dit leuk vinden, weer eens een keer wat anders.


Ik ben samen met mijn moeder vorig weekend naar de Etos geweest bij ons in het dorp en bij het tuincentrum. (ja je leest het goed.) En ik heb daar een aantal héle leuke dingetjes gekocht, een lekker luchtje, geurstokjes, etui en twee nagellakjes.


Als eerste dit heerlijke luchtje van escada, hij heet cherry in the air (dit is de eau de toilet). Het is een heerlijke zoete geur en hij ruikt niet overdreven naar kersen. Je ruikt hem een beetje als een soort bodysplash. En dat is voor mij perfect! Want ik heb eigenlijk nooit parfum op. Eigenlijk is het niet een herfstgeur maar meer een Lente geur zoals je aan de verpakking ziet. Maar toch kan je 'm ook prima nu dragen! Hij kostte 45 euro (als ik het goed heb) bij de Etos.


 Dit lakje heb ik niet zelf gekocht maar heb ik gekregen! Het is 'paint my moji-toes red' van OPI. Ikzelf vindt dit merk altijd te duur, ook al hebben ze prachtige kleurtjes! (14/15 euro per flesje!) Het lakje dekt na 1 laagje al bijna helemaal. Ook droogt de lak heel snel (na iets meer dan 1 minuut was het al helemaal droog!) Dus ik ben er tevreden over! De kleur is ook heel mooi, een prachtige koraal kleur.


Dit lakje van teeez kocht ik wel zelf. Het is nummer 34, een prachtige rozig-paarsige kleur. Helaas heb ik geen foto van toen ik hem op had (domme ik). Maar ik heb hem dus wel al opgehad en kan jullie er alles over vertellen! De kleur dekt na twee laagjes maar een derde laagje kan soms mooier zijn. Het is een hele mooie warme donkerroze/lichtpaarse kleur met een gouden gloed. Als je heel goed kijkt kan je ook kleine gouden glittertjes vinden. Ik ben er blij mee! Een mooie herfstkleur. Deze kocht ik voor 5 euro bij de Etos.


Iets anders dan nagellak zijn deze geurstokjes wel! Een heerlijke zoete mango geur waar mijn hele kamer nu naar ruikt. Alweer niet een herfstgeur, maar mijn kamer voelt nu een beetje als een tropisch eiland waar ik snel even heen kan als ik die regen van Nederland even zat ben! Deze kocht ik bij de Intratuin, de prijs weet ik helaas niet meer.


Ook heb ik een etui gekocht. Eigenlijk was deze bedoelt als toilettasje want er zat een bijpassend spiegeltje in de etui. Een normale grootte etui met een roze bloemetjes en vogeltjes print. Ik ben er heel blij mee, en ik heb er al veel complimenten over gekregen op school! Deze toilettas/etui kocht ik voor 10 euro bij de Intratuin.

Dat was mijn shoplog alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om eens een keer iets anders te lezen. Ik vond het in elk geval heel leuk om te schrijven!

Heel veel liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten