zaterdag 9 november 2013

Mijn favoriete quotes.

Hey!
Zo, dat is een tijd geleden! Maar de cijfers voor mijn rapport staan vast en ik heb nu even geen toetsen meer. Ik heb weer tijd om te bloggen. Ook kom ik er net achter dat mijn blog inmiddels al 401 keer bezocht is, wow! Echt bedankt voor iedereen die mijn blog bezoekt en dit dus nu leest, dit betekend echt veel voor me. Er zijn gewoon mensen die mijn blog nog steeds bezoeken ondanks dat ik niet zoveel meer post! Dus om dat te vieren heb ik in dit artikel mijn favoriete quotes!


Deze quote werd gepost door iemand op twitter. Ik vond het zo'n leuke quote dat ik hem bij mijn notities op mijn telefoon heb opgeslagen, nu komt hij dus weer terug! Ik vond het een extra-leuke quote doordat ik zelf verschrikkelijk graag naar muziek luister of liedjes probeer te spelen op mijn keyboard!


Dit is echt zo'n quote die klopt (zoals de meeste,maar goed...) Het is zonde als je je hele leven doorbrengt als iemand die je niet bent. Ook ik vindt het moeilijk om mezelf te zijn bij mensen die ik nog niet zo goed ken. Dit komt mede doordat mensen mij 'raar' vonden toen ik een keer mezelf was. De wereld is echt verpest doordat iedereen nu bang is dat anderen raar zullen reageren als je jezelf bent. Ik vindt het echt knap als je in deze wereld jezelf nog durft te zijn... Ik ben ook mezelf, maar als je me echt goed kent ben ik niet dat hele stille meisje in de klas maar kan ik ook gek zijn!


Ik ben zelf gek op foto's maken én op deze quote! Ik heb dan niet een peperdure camera die duizenden lenzen heeft, maar ik heb mijn roze digitale camera van samsung en daar ben ik heel blij mee. Het enige nadeel van dat ik zoveel foto's maak is dat mijn hele laptop straks vol staat met foto's, haha!


Ik vindt quotes waarin twee dingen met elkaar vergeleken worden altijd heel erg leuk! Net zoals deze.

Dat was dit artikel alweer! Bedankt voor het lezen en hopelijk tot snel! En voor de tweede keer: heel erg bedankt voor de 401 bezoekers!

Heel veel liefs, Lisa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten