dinsdag 26 november 2013

Leukste youtubers!

Hey!
Je kent macbarbie07, stilababe09 en goodxnightmare waarschijnlijk al want die zijn erg populair. Maar er zijn natuurlijk ook leuke youtubers die nog niet zo bekend zijn als zij en sommigen maken misschien nog wel leukere filmpjes!


Dit is een filmpje van Annefleur. Oftewel: Rainingpinksparkles op youtube. Ze maakt hele leuke shoplogs, DIY's en af en toe een leuk bak-filmpje. Ik volg haar al een tijdje, maar ben sinds kort ook echt geabonneerd. Ze is nog niet zo lang bezig met haar filmpjes en ze verdient meer abbonees!


Dit is Evelina. Ze heeft vast al heel veel abbonees, maar ze maakt zulke mooie video's en ze steekt er zoveel tijd in! Echt een tip voor iedereen, zij maakt wel de beste filmpjes van alle mensen in dit artikel! Evelina heeft overigens meerdere kanalen: Evelinabarry en (volgens mij) Evelinacutza. Ik weet niet zeker of dat laatste kanaal nog zo heet omdat als je daarop zoekt je niet heel veel filmpjes meer krijgt. Ook ontwerpt ze prachtige sieraden! Ook blogt ze op evelinasfashioncafe.com maar die volg ik zelf niet.


Jiami is een wat jongere blogger en youtuber. Je kan haar filmpjes zien op het kanaal lifesplash. Ook heeft ze een blog genaamd: Lifesplash.nl, ook haar blog is een bezoekje waard. Ze maakt leuke scriptjes, reviews en heeft gewoon een superleuke schrijfstijl. Ik hoop dat ik net als haar ooit ook zo kan bloggen, en met Teske,Mascha, Cynthia en Diana op persreisje voor Boohoo naar Londen kan gaan! Ze heeft het echt verdient! (Jiami, als je dit ooit leest, ik ben echt trots op je. Dat je zover gekomen bent met je blog. Je bent een voorbeeld voor me!)


Dit is Marzia. Ook wel Cutiepiemarzia op youtube. Ze heeft een hele aparte kledingstijl en dat zou ik zelf ook niet durven te dragen. Toch vindt ik haar filmpjes superleuk! En haar outfits post ze op: http://www.chictopia.com/cutiepiemarzia. Misschien ken je Marzia trouwens al van Pewdiepie, har vriendje. Hij maakt trouwens ook hele grappige filmpjes!



Je kent haar 'hoofdkanaal' misschien wel: Bubzbeauty. Maar persoonlijk vindt ik haar vlog kanaal: Bubzvlogz nog leuker! Ze heeft de schattigste hondjes, die ook vaak voorkomen in haar filmpjes. Ze is pas getrouwd met haar man Tim en hij komt ook vaak voor (slapend op de bank). Ze neemt je overal mee naar toe. Ze heeft zelfs haar hele huwelijksreis gefilmd (echt heel leuk)

Dit waren een paar leuke youtubers. Ik heb Bethany (Macbarbie07), Meredith (stilababe09), Teske (Goodxnightmare) enzovoort er expres niet bijgezet. Iedereen kent ze namelijk al! En dan heb je eigenlijk niks aan deze post. Tussen dit rijtje zit er volgens mij sowieso wel eentje die je nog niet kent (hoop ik...). Misschien ken jij nog een hele leuke youtuber? Laat die dan achter in de reacties! Ik ga weer verder slapen want ik ben helaas ziek vandaag... Verschrikkelijke keel- en buikpijn... Maar dat gaat wel weer over! Oh en misschien ook een keer een post met de leukste bloggers?
Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten