zondag 24 november 2013

Gewoon niet tag


Hey! Na twee blogposts over Lille, vond ik het wel weer eens tijd voor een leuke tag! Deze tag heb ik gezien bij Lotte en het leek mij wel leuk om hem ook te doen, alleen dan niet via youtube maar via mijn blog! Dus ben je er klaar voor? Want dan ga ik jou vertellen wat ik gewoon niet vindt kunnen, zoals eten, kleding, etc.!

Eten
Iets wat ik echt gewoon niet vindt kunnen in de categorie eten is: spruitjes. Echt zo'n vieze smaak! En ja, van spruitjes houd je of je vindt het vreselijk en ik ben dus voor de laatste optie. Echt gewoon niet!

Muziek
Van muziek hou ik zoals de meesten totaal niet van saaie klassieke muziek ofzo maar het tegenovergestelde hiervan, heavy metal vindt ik ook echt niks! Geef mij maar gewoon wat nummers van Ariana Grande, Katy Perry, Coldpay enzovoort en af en toe even Calvin Harris, Afrojack en Avicii en dan ben ik blij!

Kleding
Bij deze ben ik het met Lotte eens: Nickelson jassen. Sorry als ik je hiermee beledig maar ik zou dat zelf gewoon nooit dragen. Ook vindt ik panterprint echt helemaal niks. Eerlijk gezegd vindt ik panterprint iets wat je dan heel leuk moet kunnen combineren en de meesten die het dragen combineren het zo dat het er heel ordinair uitkomt te zien en daar hou ik niet zo van maar in de foto hierboven is het op zich nog wel leuk gecombineerd. Maar zelf zou ik het niet dragen.

Geuren
Mandarijn geur! In een parfum ofzo kan het nog best wel lekker ruiken maar gewoon puur mandarijn stinkt zo erg! Ook rozen vindt ik niet lekker ruiken, ook in parfum niet. Ik weet niet precies waarom maar ik houd gewoon niet van rozen/mandarijnen geur!

Seizoen
Ik vindt alle seizoenen geweldig, de winter door de sneeuw, het ijs en de feestdagen (wat soms ook zo zijn nadelen kan hebben) in de lente het (meestal) lekkere weer en de prachtige bloesem in de bomen en de bloemetjes komen weer, in de zomer ben ik jarig en het is heel lekker weer en waarom ik de herfst zo leuk vindt kan je in deze blogpost lezen! Maar op dit moment vindt ik de herfst het minst leuke seizoen doordat het nu zó verschrikkelijk veel regent! 

Zoetigheid
Weet je wat ik echt niet lust: truffels! Die met dat rare zachte spul eromheen. Dat heeft zo'n rare bittere smaak. De binnenkant van die truffels is wel heel lekker dat is gewoon chocolade maar de buitenkant... 

Youtube
Reacties waarin het hele filmpje/de persoon die het filmpje heeft gemaakt helemaal wordt afgekraakt of reacties met iets als: 'Hey, ik weet dat iedereen deze reacties haat maar nu je dit toch leest... Zou je misschien mijn kanaal kunnen bezoeken? Ik maak beautyfilmpjes en heb nu een winactie!' Echt gewoon niet!
Mac donalds
Dat er soms nog koude patatjes tussen zitten! Verder vindt ik het wel lekker hoor. Ik heb niet echt veel te klagen over de mac, haha.

Personen
Dat sommigen mensen zulke nare opmerkingen maken tegen de mensen die ze niet mogen. Je mag best iemand niet aardig vinden maar dan hoef je niet van die stiekeme vervelende opmerkingen maken! Of dat er geroddeld wordt over dingen die nooit gebeurt zijn. Of als je een heel verhaal aan het vertellen bent wat je echt kwijt wilt en dat diegene dan zomaar wisselt van onderwerp en over iets heel onbelangrijks gaat praten zoals hoe die koeien eruit zien...
Bekend persoon
Over het gedrag van Miley Cyrus. Ze kan echt wel goed zingen en ik ben ook een tijdje een soort fan van haar geweest. Maar hoe ze zich heeft gedragen tijdens het optreden samen met Robin Thicke... Dat kan echt gewoon niet, vooral niet omdat zijn vrouw in die zaal zat! En dat is zonde want haar liedjes zijn juist heel leuk!

Party
Tja, ik houd sowieso niet echt van feestjes... Misschien moet dat nog komen of misschien ben ik gewoon niet zo'n feesttype maar ik houdt gewoon niet van feestjes. Ik kan er niet tegen dat de muziek zo hardt staat dat je niet met elkaar kan praten, dan is het toch helemaal niet gezellig als je elkaar niet eens kan verstaan? 

Ouders
Als ze gaan zeuren dat ik mijn huiswerk moet gaan maken in het weekend. Ja sorry maar zaterdagmiddag om 13.00 uur vindt ik niet echt een goed moment om te gaan beginnen aan wiskunde...

Dat was de tag! Je kan 'm overnemen want het is een tag! Ik vond het leuk om 'm te doen en hopelijk vond jij het leuk om te lezen.
Liefs, Lisa.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten