maandag 11 november 2013

Nieuwe lay out en hoe ga ik mijn blog bijhouden!?



Hey,
Ja misschien heb je het al geraden, aangezien de titel en mijn gehele blog er anders uitziet... Ik heb een nieuwe lay-out! Sinds gisteravond is hij helemaal klaar. Andere achtergrond, ander lettertype en een ander logo. Deze lay-out is meer mij en vindt ik er wat 'gezelliger' uitzien. Ik wil (alweer) een soort van opnieuw beginnen met mijn blog en meer posten. Ik ga een schriftje bijhouden met wanneer ik wat post en hier schrijf ik al mijn ideetjes in op!


Misschien lukt het bijhouden van mijn blog alleen maar deze week, nu ik geen toetsen meer heb... Maar ik ga het proberen! Aangezien het nu alleen maar regent en ik meer zin heb om achter mijn laptop te kruipen in mijn panda-beren onesie van primark (voor 14 euro een superleuke onesie van de primark!) met een kop warme chocolade melk... En het spijt me dat jullie nu mijn gezeur moeten aanhoren over dat ik niet kan bloggen en over mijn nieuwe lay-out... Het enige wat ik jullie wilde vertellen is dat ik een nieuwe lay-out heb en jullie ontzettend wil bedanken voor het bezoeken van mijn blog! Ik weet niet of er mensen zijn die regelmatig mijn blog checken maar wees niet bang om een reactie achter te laten. Een reactie met een leuk idee voor op mijn blog, wat je van m'n blog vindt, dat soort dingetjes. Ik zie jullie hopelijk snel weer!

Liefs, Lisa.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten