donderdag 28 november 2013

Hoe overleef je: ziek thuis zijn...


Hey,
Terwijl ik dit typ ben ik helaas ziek... Koorts, keelpijn, verkouden en misselijk. Niet echt iets wat je graag wilt hebben. Niet bepaald leuk hele dagen op bed te liggen. Dus hoe maak je het nog een beetje leuk
  • Bloggen. Oké hier heb je ook niet altijd zin in maar het is wel een beetje tijd verdrijf. Je kan natuurlijk ook gewoon de Sims spelen. Maar als je migraine hebt is dit waarschijnlijk niet zo'n heel goed idee...
  • Tekenen. Ook dit is echt om de tijd te verdrijven. Zo gaat die dag ook eens wat sneller voorbij. 
  • Slapen, slapen, slapen... Als je in de nacht niet hebt kunnen slapen omdat je je zo ziek voelt: doe het overdag!
Dingen die je 'nodig' hebt als je ziek bent:
  • Strepsils, paracetamol, enzovoort. Alles om je wat beter te laten voelen! Maar je moet er natuurlijk pas een innemen als je echt niet meer zonder kan en het dus echt nodig is!
  • Thermometer. Het is natuurlijk wel handig als je weet of en hoe hoog je koorts is.
  • Drinken! Het is erg belangrijk om goed te blijven drinken!

  • Een lieve kat! Vooral nu mijn cavia gisteren is overleden heb ik mijn kat hard nodig! Gewoon om mee te knuffelen.. Mijn cavia heette trouwens Sammy en is waarschijnlijk overleden door een hersenbloeding want er zat wat bloed bij zijn neusje. Hij is 6 en half geworden en cavia's worden gemiddeld zo'n 5 jaar oud. Ik mis 'm nu al heel erg, maar daar krijg ik 'm helaas niet meer mee terug... op de foto hierboven zie je Sammy toen hij ongeveer een jaar oud was...
Dat was deze post alweer! Hij is best wel kort omdat ik geen inspiratie heb en doodop ben ook al is het nog maar 19.30... Ik ga weer verder knuffelen met mijn kat Fristie.
Liefs, Lisa.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten