woensdag 27 november 2013

Mijn playlist #2


Hey,
Ik luister best wel vaak muziek. En mijn favoriete liedjes zijn al een heel stuk verandert sinds de vorige post met mijn playlist! Dus van daar weer een nieuwe post met mijn playlist! Hopelijk kom je nog een leuk liedje tegen.

Ariana Grande-Last christmas
Sowieso vindt ik Ariana Grande zo'n ontzettend goede zangeres! En ook is dit een van de weinige kerstliedjes die ik leuk vindt. Dus Ariana Grande en dit kerstliedje samen is geweldig! En het mooiste is nog dat er (volgens mij) komende 2 weken er elke dinsdag een nieuw kerstliedje bijkomt! En als je van haar stem houdt, net als ik, dan moet je ook echt haar album eens luisteren: Yours Truly. Al haar liedjes zijn perfect, ik begin een beetje een fan van haar te worden.

Calvin Harris-Under control
Ik hou niet echt van muziek zonder een stem erdoorheen. Als je elektrische (noem je dat zo?) en een stem samenvoegt dan pas ben ik om! Anders vindt ik het helemaal niks. Dus ik hou van dit nummer!

Taylor Swift-All too well
Weer een heel ander liedje als de vorige maar ik hou van haar muziek! Taylor Swift haar album Red is nu al een tijdje geleden uitgebracht en de liedjes zijn geweldig. Maar ik ken dit liedje eigenlijk nog maar sinds een week? Ik weet niet of het nieuw is maar dat maakt helemaal niet uit: Ik vindt het geweldig! Vooral omdat ik best wel wat herken in wat ze zingt...

Christina Aguilera-The beautiful people
Dit is al een wat ouder nummer maar ik vindt het nu opeens een top lied! Sowieso ben ik in korte tijd opeens helemaal verliefd op haar stem. Terwijl ik eerst niet echt van haar liedjes hield. Waarschijnlijk ook omdat ik deze pas tegen kwam op haar youtube kanaal.

Jason Derulo-trumpets
Oké voordat je misschien denkt had je geen beter filmpje kunnen zoeken: Nee dat had ik niet want anders krijg je zo'n versnelde versie of een piepstem versie. Het is een liedje wat best vaak op de radio kwam (komt doordat het de alarmschijf bij 538 was) en sindsdien vindt ik het zo'n tof nummer. Ik weet niet wat ik er over moet zeggen, luister het maar dan snap je hopelijk dat ik het een leuk nummer vindt! Oh en de tekst bedoel ik dan niet maar het lied in het geheel.

Dit is mijn playlist! Wel wat minder liedjes dan mijn eerste playlist maar hopelijk maakt dat niets uit! Hopelijk vonden jullie het een leuke post, en dan nu een vraag aan jullie: wat is jouw favoriete liedje op dit moment?
Liefs, Lisa.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten