zondag 10 november 2013

First things tag.



Hey!
Vandaag de first things tag! Ik ga vertellen over alles wat ik voor het eerst heb gedaan of doe als ik bijvoorbeeld net wakker ben of mijn eerste keus qua drinken! Veel plezier met het lezen van deze tag!

Wat is het eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker wordt?
Eerst kijk ik even op instagram en twitter en daarna kleed ik me snel om. Ik kan eigenlijk best wel makkelijk opstaan in de ochtend, helaas gaat dit nu wel wat moeilijker nu het in de ochtend nog zo verschrikkelijk donker is...

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat?
Eigenlijk ben ik nog nooit bij een echte sportschool geweest... Wel had je op vakantie zo'n ruimte met loopbanden enzo en dan vindt ik het fietsen het leukste! Ook op school hebben wij een soort mini-sportschool waar we tot nu toe een keer gebruik van hebben gemaakt maar daar staan alleen maar hele oude apparaten. Ik ga trouwens niet naar de sportschool omdat ik tennis, en dan vindt ik het een beetje onnodig om ook nog naar de sportschool te gaan.

Eerste ding dat je doet als je thuis komt van school?
Ik pak een lekker koekje en een glas sap en ik ga lekker op de bank zitten/op mijn kamer zitten met mijn mobiel en check twitter en instagram weer, net als in de ochtend. Daarna maak ik mijn huiswerk wel.
Eerste auto?
Ik ben 14 dus helaas mag ik nog geen auto rijden. Als ik een auto neem dan zou ik echt zo'n oude auto willen! Die het natuurlijk nog wel goed doet en een beetje ruimte heeft. Misschien vindt jij de auto hierboven wel verschrikkelijk lelijk, maar ik ben verliefd op dat ding! Ook al zou ik er waarschijnlijk nooit in rijden...

Eerste ongeluk/verkeersovertreding?
Ook hier heb ik nog niks om in te vullen. Ik rij af en toe wel door rood, maar alleen als er echt geen auto aan komt. We hebben hier in de wijk namelijk een stoplicht dat altijd oranje knippert en als je op het knopje drukt moet je 4 minuten wachten tot het licht eindelijk groen is! 

Eerste ding dat je later wilde worden als je groot was?
Zoals ieder meisje denk ik wel: prinses en moeder. Later wilde ik geen prinses meer worden maar zo'n meisje van winx club. In de pauze speelden we altijd winx club en ik wilde altijd Flora of Bloom zijn! Stella vond ik maar een tutje en Musa en Techna waren te jongensachtig... Haha dat ik die namen nog allemaal weet!

Eerste keus qua drinken?
Sowieso niks met prik, ik vind dat zo vies! Mensen vinden dat echt raar dat ik niks met prik lust... Dus meestal ga ik voor sap of limonade. Lekker kinderlijk zul je misschien wel denken maar het is ook maar gewoon drinken! 


Eerste keus dessert?
Ik hou van oreo! Maar om er een dessert van te maken zie je hierboven een oreo-taart! Ik heb dit echter nog nooit op maar het moet wel lekker zijn! Iets wat ik al wel op heb is aardbeien kwarktaart, jummie!

Eerste liedje wat in je opkomt?
Hoe kan het ook anders: What does the fox say van Ylvis. Iedereen kent 'm wel! "what does the fox say!? RINGDINGDINGDINGDINGGERINGGERING RINGDINGDINGDINGDINGGERINGGERING!"

Eerste grote aankoop?
Het apparaat waarop ik nu zit te typen: mijn laptop! Ik heb van mijn verjaardagsgeld plus het geld wat ik al had deze laptop zelf gekocht. Hij is van het merk asus en ik ben er verschrikkelijk blij mee! Hij is supersnel en mooi. 

Eerste baantje?
Ik heb niet echt een baantje gehad. Verder dan de auto van mijn ouders of opa en oma wassen kom ik niet... Wel heb ik met school voor geen geld met de halve klas meegeholpen in een bejaardenhuis. Hier hebben wij een high tea gedaan en gezellig met de mensen gekletst! Dat was erg leuk want dan hoor je wat die mensen vroeger allemaal hebben meegemaakt! 

Eerste keer in het vliegtuig?
Ik ga al vanaf ik net kon lopen in het vliegtuig! Ik weet echter niet meer waarheen ik toen ging... Maar volgens mij was de eerste keer dat ik ging vliegen naar Lanzarote dit is een eiland van Spanje. Dit is een van die eilanden bij Ibiza, en dat kennen meer mensen wel! Ik ben daarna niet heel vaak meer met het vliegtuig geweest want toen zijn we heel vaak met de auto naar Frankrijk gegaan. Maar de vorige drie jaren ben ik nog 1 keer naar Lanzarote geweest en 2 keer naar Zakynthos. Ik vindt vliegen leuk alleen ga ik me meestal wel vervelen omdat ik nooit kan slapen in het vliegtuig...

Dat was de first things tag alweer! Het is een tag dus je kan 'm net als mij alle vragen overnemen en ze beantwoorden op je eigen blog! Misschien weten jullie nog wel een andere leuke tag voor mij dus laat die achter bij de reacties!

Heel veel liefs, Lisa!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten