dinsdag 19 november 2013

Lille.

Hey, 
Morgen helaas geen post want... ik ga naar Lille met school! We gaan maar 1 dagje, dus niet zo heel lang. Maar ik heb er al wel een beetje zin in!

We gaan dus naar Lille, dit ligt bovenaan Frankrijk en eigenlijk bijna in België. We moeten al om kwart voor 7 's ochtends verzamelen (!) dus dat wordt vroeg opstaan! Maar toch heb ik er wel zin in. Je schijnt er best wel veel winkels te hebben, alleen ik weet niet of er ook leuke winkels tussen zitten... Maar we krijgen anderhalf uur om te shoppen dus dat moet wel goed komen. Als jij nog een leuke winkel in Frankrijk ken kan je die dan misschien achter laten in de reacties? Als ik weer terug ben, zal ik nog een artikel schrijven over de leuke winkels die er zijn! 

Ook bezoeken wij het museum des beaux arts ofzo en we maken een stadswandeling. Bij deze twee dingen moeten wij opdrachten maken... En dat is natuurlijk wel wat minder haha!

Dat was het alweer. Niet zo'n lange post maar ja... Ik ben ook doodop want ik heb net getennist en ik heb zin om in mijn bedje te gaan liggen. Maar ik kon jullie niet zonder post achter laten natuurlijk! 

Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten