zondag 15 december 2013

Baby it's cold outside...


Hey! Het is weer lekker koud buiten en ik zit dit dan ook met halfbevroren vingers te typen (het is niet alleen buiten koud...) Maar dat het zo koud is betekent wel dat het al bijna kerst en nieuwjaar is! Nog maar 11 dagen tot kerst en over 18 dagen is het zelfs al 2014! Jongens, wat gaat dat snel! Maar tot die tijd moeten we het natuurlijk wel warm blijven houden, dus ik heb een lijstje gemaakt met winter must-haves.

Sjaals! Heel veel sjaals. Lekker warm en het ziet er nog leuk uit ook! Een vrolijke sjaal kan een saaie trui zo helemaal opfleuren, ik draag in de winter ook bijna alleen maar truien met sjaals!

Warme chocolademelk! Mmm... Ik hou sowieso al heel veel van chocolade en als het dan ook nog eens warm en drinkbaar is is het al helemaal geweldig! Lekker met marshmallows en lekker veel slagroom. Dat heb je wel verdient nadat je van school door de sneeuw naar huis bent gefietst! 

Lekkere warme truien. Mmm... ik hou van ze. Een wollig vest met een leuk shirt is natuurlijk ook leuk maar in de winter heb ik toch liever een lekkere dikke warme trui aan. 


Leuke laarsjes! Ikzelf draag het liefste lage laarsjes met een klein hakje eronder. En dan bruine. Ik heb namelijk zelf ook zo'n paar en ik ben er dol op! Maar de laarsjes hierboven zijn ook heel leuk!

Schattige handschoenen! Hoe leuk is het als je je handen kan omtoveren tot pandaberen. Zelf had ik saaie grijze handschoenen (met vingers zeg maar) en op de wijsvinger stond dan een snorretje! Volgens mij kwamen deze van de new yorker. Dus als je nog leuke handschoenen zoekt moet je daar maar even gaan kijken!

Hoe schattig is deze outfit! En de muts die ze op heeft is al helemaal geweldig. Ik wil al heel lang zo'n muts maar ik heb er nog steeds geen... Toch maar weer een keertje goed zoeken dan. Deze outfit is trouwens wel een beetje koud voor de winters in Nederland...

Dat waren mijn winter must haves! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik ga weer verder met mijn huiswerk... Oh, en wat is jouw winter must have? Laat het achter bij de reacties! 
Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten