zondag 5 januari 2014

2014!

Wauw, wat is 2013 snel gegaan... Een jaar vol leuke herinneringen! Ik ben mijn blog begonnen, naar het prachtige Zakynthos en Oostenrijk geweest, overgegaan naar havo 3, 14 jaar geworden, enzovoort. Helaas zijn er ook minder leuke dingen gebeurt zoals bijvoorbeeld het overlijden van mijn lieve cavia... Maar daar kan ik nu niets meer aan doen... Laten we leven in het nu, niet in de toekomst of het verleden! Ondanks dat, wil ik toch een blogpost schrijven over de toekomst! Oftewel: de rest van 2014! En ik wil jullie allemaal een gelukkig nieuw jaar wensen (ook al ben ik daar een beetje laat mee!).

Ik verwacht een heel leuk jaar eigenlijk! Ik heb er echt zin in. Ik ga proberen wat gezonder te eten, want dat is echt nodig! Gelukkig lust ik nu steeds meer gezonde dingen, wat als het om het lusten van dingen gaat ben ik echt een ramp! Ook wil ik meer smoothies gaan maken en drinken, ik vind ze zo lekker! Maar helaas neem ik nooit de tijd om even wat lekkere (gezonde) vruchten erin te gooien... Vooral aardbei, framboos en banaan bij elkaar vind ik verschrikkelijk lekker. Ik moet het echt weer vaker gaan doen...

Ik moet weer meer gaan tekenen... Ik ben al aardig op weg en heb (in de aanbieding bij de blokker!) prachtige potloden gekocht. Ze tekenen goed en ik ben er dus erg blij mee. Ook moet ik weer meer keyboard gaan spelen, ik vind het zo leuk! En meer just dance spelen. Ik heb just dance 2014 voor de kerst gekregen en mijn God! Ik ben verslaafd. Alleen als ik dan weer naar school ga verwaarloos ik deze drie dingen omdat ik dan zogenaamd 'geen tijd heb'. Meestal komt dat doordat ik zo lui op de bank ga liggen en ik mijn huiswerk uitstel tot de avond. Ook dit wil ik niet meer gaan doen want ook hierdoor blog ik minder (nog iets wat ik leuk vind: bloggen!) 

Niet echt heel bijzonder deze dingen, maar dit moet ik toch wel kunnen halen? Zoveel is het niet. Ik bedoel dit niet als 'goede voornemens voor 2014' maar ik heb in de kerstvakantie best wel veel nagedacht over wat ik aan mezelf kan veranderen en ik kwam hierop uit! Het leek mij wel leuk om dan over een tijdje (misschien volgend jaar?) te gaan kijken wat ik al heb gehaald. Voor de tweede keer: Een heel gelukkig nieuw jaar en hopelijk ontmoet je veel nieuwe vrienden, blijf je gezond, en doe je de dingen die je echt leuk vind om te doen! Dat kan van shoppen tot tekenen zijn, doe wat jij leuk vindt! Niet wat anderen leuk vinden. Het is jouw leven en jij mag het zelf bepalen! Oké huiswerk enzo maken is wel handig, maar ik bedoel dat als je het bijvoorbeeld niet leuk vind om piano te leren spelen (wat van je ouders moet) maar wilt bloggen, blog dan gewoon! Oké volgens mij heb ik mijn punt wel gemaakt. Tot volgende keer!
Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten