woensdag 29 januari 2014

Random thoughts

Hoi iedereen!
Vandaag wil ik een paar random gedachten met jullie delen. Mijn blog heet ook niets voor niet raindom haha. Ik heb nog geen idee wat er zo uit mijn toetsenbord komt rollen maar dat zien we wel!



Oké om eerlijk te zijn moet ik nu gaan leren maar ja, ik ben zo'n typisch tiener meisje wat haar huiswerk uitstelt... Morgen heb ik een Scheikunde en Engels SO. Scheikunde snap ik wel en Engels moet ik de woordjes nog ff goed leren... Vandaag was trouwens best een leuke dag op school (voor school dan wel he) Ik heb veel gelachen en eigenlijk is er niet veel mis gegaan vandaag. Wauw jongens, dat ik dat kan zeggen is heel wat want ik ben echt een kluns af en toe! Maar een van de minder leuke dingen was dat het vandaag superkoud was buiten, en van mij mag het heus wel koud zijn maar laat het dan wel gelijk sneeuwen! Ik had wind tegen en was mijn handschoenen 'vergeten' aan te doen en mijn God ik bevroor zowat! Nu bevries ik ook hoor, ik lig nu in bed onder 2 dikke dekens... Maar ik ben zo dom dat ik mijn donkerblauwe blazer uit heb gedaan omdat die niet lekker zit als je ligt en nu bevries ik al helemaal... Ik spring echt van de hak op de tak nu, maar het lijkt mij wel grappig als ik niets verwijder. Misschien wel een beetje rommelig maar ik ben benieuwd hoe deze post er dadelijk uit ziet! O en ik heb een hele, hele, hele slechte verslaving! Een app: Flappy Bird. Mijn high score is 33 en dat lijkt super weinig als je het nog nooit gespeeld hebt maar het is echt heel moeilijk. Je bent een dik rond vogeltje met echt superdikke lippen/snavel en dan moet je 'tappen' om te vliegen. Je moet tussen twee buisjes doorvliegen en dan heb je een punt (ja ik kan echt niet uitleggen wat het is maar je moet het maar een keer spelen.) Brr... Ik ril nu helemaal... Ik denk dat ik even een vest ga aantrekken en maar weer verder ga leren...

Ik hoop dat jullie dit een leuke post vonden! Ik weet zelf niet wat ik ervan vindt want het is nogal rommelig... Maar ik heb jullie al zolang niks geschreven dat ik het wel tijd vond voor een blogpost, maakt niet uit waarover! Volgende keer weer een langere post met meer inhoud, tenzij jullie dit leuke posts vinden (laat dat dan even achter bij de reacties als je wilt natuurlijk!)
Heel veel liefs, Lisa!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten