maandag 3 maart 2014

What happened?

Nee jongens, ik leef nog! Oké ik ben erachter gekomen dat een blog bijhouden niet echt mijn ding is. Ik vind het verschrikkelijk leuk om te doen maar toch kom ik er niet aan toe ofzo... Ook vindt ik het moeilijk om iets te verzinnen waarover ik kan bloggen... Ik zou het verschrikkelijk leuk en lief vinden als jullie me daarmee misschien kunnen helpen. Maar genoeg daarover, ik ga lekker tegen je kletsen over eigenlijk gewoon: alles!

Ik ben verschrikkelijk fan geworden van alle covers van het liedje Sweather Weather. Vooral de covers van Max Schneider samen met Alyson Stoner en de cover van Lia Marie Johnson vind ik geweldig. De cover van Lia luister ik nu dan ook, haar stem klinkt zo 'dromerig'... De cover van Max en Alyson is ook prachtig, maar ik ben ook stiekem wel een klein beetje fan geworden afgelopen weken van Max. Prachtige stem, hij heeft ook een eigen liedje genaamd 'Mug shot' die ik ook he-le-maal geweldig vindt. Je moet hem echt een keertje opzoeken op youtube! Volgens mij brengt hij binnenkort ook een eigen album uit dus ik ben helemaal happy! Ook ben ik verschrikkelijk fan van de YouTuber Troye Sivan. Hij is zo grappig en ook knap (Jammer dat hij niet op meisjes valt haha). Ook kan hij mooi zingen. Ik heb in een dag al zijn video's gekeken. Oh en Troyler zou echt het perfecte koppel zijn ;)

Ook ben ik bezig geweest met mijn profielkeuze, uiteindelijk ga ik kiezen voor het profiel Cultuur en Maatschappij met de vakken: geschiedenis, Frans, kunstbeeldend, economie en wiskunde A. (en natuurlijk alle vaste vakken die iedereen heeft!) Ik ben een van de weinige die C&M kiest (deze vakken kan je ook met E&M kiezen dus ik heb eigenlijk twee profielen) De andere profielen passen simpelweg gewoon niet bij mij. Het is niks voor mij om makkelijk gezegd: Doktertje te spelen, Automonteur te worden of iets in die richting. Dus dan blijven E&M en C&M nog over! Ik heb gewoon voor de vakken gekozen die mij belangrijk leken en die ik nog een beetje leuk vindt. Ik sta namelijk voor alle vakken gewoon normaal. Alleen voor Engels, Nederlands en tekenen sta ik iets hoger (8). Frans sta ik een 7 voor en Duits een 5.5 en aangezien je bij allebei de maatschappij profielen tussen deze twee talen moest kiezen koos ik al snel voor Frans! Duits is gewoon niet echt mijn ding... Vooral de grammatica, luisteren en lezen gaat nog wel.

Ook heb ik de afgelopen weken superveel getekend! Ik weet niet waarom maar ik wordt zo blij als het resultaat van mijn tekening een beetje mooi is! Tekenen is echt mijn ding, dat houdt ik ook een beetje bij. Maar ik weet niet waarom dat met bloggen niet lukt, ook al vindt ik bloggen net zo leuk! 

Ik hoop dat jullie ook leuke weken achter de rug hebben! Ik in ieder geval wel. Hopelijk weer tot snel!
Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten