donderdag 20 maart 2014

Ik ben raar

Hey, Ja ik ben raar en ik besteed daar een hele blogpost aan (wat ook best raar is). Maar aangezien het vandaag 20 (!) graden is vond ik het wel een goed idee om binnen te gaan zitten met mijn laptop en te lachen om gif's op tumblr en natuurlijk een blogpost te typen voor jullie!

Ik doe dingen die ik leuk vind om te doen bijna niet. Ik vindt bloggen, tekenen, keyboard spelen enzovoort heel leuk om te doen. Maar het enige wat ik dan doe (nadat ik mijn huiswerk heb gemaakt) is mijn tumblr dashboard bekijken en een miljoen youtube filmpjes (bij voorkeur van Troye Sivan en/of Tyler Oakley natuurlijk) bekijken. Niet dat ik dat niet leuk vind om te doen, maar tekenen enzo is misschien toch net iets leuker. Dus vanaf vandaag ben ik bezig met verandering daarin te brengen! Ik zit hier met een halve tekening voor mijn neus en ik ben een blogpost aan het typen! Maar ik ben bang dat het over twee weken weer anders is want dan heb ik verschrikkelijk veel toetsen... Misschien ben jij wel hetzelfde als mij en wil je samen met mij deze 'challenge' aangaan. Hopelijk denk je er net als mij zo over dat je gewoon moet doen wat je leuk vindt, ook al vergeet je dat af en toe... Ja school is belangrijk maar je blij voelen is af en toe net een stukje belangrijker! 

Hopelijk vinden jullie het niet erg dat dit niet zo'n lange blogpost is! Maar ik wil kort en duidelijk zijn: Doe wat je leuk vindt! Maak jezelf blij. Maar vergeet niet dat er ook belangrijke dingen zijn af en toe... Wauw, deze blogpost is best wel diep maar hopelijk 'help' ik iemand hiermee. Want vorig jaar vergat ik even om soms iets te doen wat ik echt leuk vindt!
liefs, Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten