dinsdag 18 maart 2014

Too much information tag!

Hey!
Vandaag ga ik een hele leuke tag doen! Ik had hem al voorbij zien komen op Teskuh.nl en veracamilla.nl en ik vond het heel leuk om te lezen! Dus ik vond het een goed idee om deze tag ook te doen. Ik maak het maar niet te lang, want de tag heeft maar liefst 50 vragen!

Wat draag je?
Op dit moment draag ik een spijkerblouse met daaronder een simpel wit T-shirt. Ik draag een grijze broek en heb een hartjesketting om en mijn haar in een staart!

Ben je wel eens verliefd geweest?
Ik denk niet dat ik echt verliefd ben geweest.

Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nee. Maar ik heb dan ook nog nooit een echt vriendje gehad.

Hoe lang ben je?
Rond de 1 meter 80

Hoeveel weeg je?
Ik heb echt geen idee... Ik heb me al een tijdje niet meer gewogen.

Heb je piercings?
Ja, oorgaatjes maar ik vind dat geen echte piercing.

OTP?
(Troye Sivan en Tyler Oakley) Troyler natuurlijk! Maar daar heb ik het al in mijn vorige blogpost over gehad!

Wat is je favoriete fictieve tv-koppel?
Ik denk niet dat ik deze heb... Ik kijk de laatste tijd ook bijna geen tv meer alleen nog maar youtube.

Favoriete serie?
Ik maak er maar favoriete youtube-kanaal van en dat is natuurlijk het kanaal van Troye Sivan! God, ik heb al zijn video's in een dag bekeken en nu heb ik ze al sowieso 5 keer of meer bekeken. Ik ben echt een fangirl...

Favoriete band?
Parachute. Ik luister nu dan ook naar hun album overnight met deezer. En alle liedjes vind ik gewoon goed!

Wat mis je?
Een oude vriend van mij van de basisschool... Ook mis ik het heerlijke lente-weer van vorige week!

Favoriete liedje?
Ik verander heel vaak van mijn favoriete liedje maar op dit moment is dat meant to be van Parachute.

Hoe oud ben je?
14, ik wordt 3 juli 15!

Sterrenbeeld?
Kreeft

Kwaliteit/eigenschap die je zoekt in een partner?
Vertrouwen. En als we samen kunnen lachen is dat natuurlijk ook leuk!

Favoriete quote?
De quote van de foto hierboven.

Favoriete acteur?
Hmm.. Ik denk niet dat ik die heb. Ik kijk niet heel veel films.

Favoriete kleur?
Paars (die naar roze neigt) en vrolijke pastelkleurtjes!

Harde of zachte muziek?
Qua stijl en qua volume allebei zacht.

Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Mijn kamer, meestal 'verstop' ik me dan in me bed en wil ik even lekker alleen zijn... En ik zet muziek op.

Hoe lang douche je?
20 minuten. Korter lukt mij gewoon niet!

Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Als hiermee wordt bedoelt ontbijten, omkleden, tas inpakken, etc. dan doe ik er een kleine 50 minuten over.

Ben je ooit in een fysiek gevecht geweest?
Nope.

Wat is een turn-on?
Een leuke lach en mij ook kan laten lachen. Oh en mooi meegenomen is natuurlijk ook iemand die zich leuk kleed!

Wat is een afknapper?
Iemand die stinkt...

Wat is de betekenis van je youtube/blog naam?
De vraag was eigenlijk wat is de betekenis van je youtube naam maar ik maak geen youtube filmpjes! En de naam van mijn blog leek mij gewoon leuk en ik dacht ik blog over random dingen dus raindom kwam er uit.

Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Weet ik niet meer... Ik zeg dat eigenlijk bijna nooit...

Wat is de reden waarom je een blog hebt gestart?
(ik heb van youtube kanaal blog gemaakt) Omdat ik het altijd al leuk vond om stukjes te schrijven. En waarom zou ik het dan niet online zetten? 

Heb je angsten?
Ik ben best wel bang voor de dood. En dan bedoel ik in het verliezen van mensen maar ook in zelf dood gaan. Opeens ben je er niet meer... Dat is toch eigenlijk heel raar?

Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Toen ik erachter kwam dat een 'vriendin' al de hele tijd achter mijn rug om praatte enzo. Ik was daar nog niet eens heel verdrietig om maar meer boos om het feit dat ik zo naïef ben en dat nooit zie...

Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
'Het bittere kruid'. Een boek wat ik voor school moest lezen. Ik wil binnenkort heel graag 'the hunger games' lezen en 'the fault in our stars'. Aangezien iedereen zo enthousiast is over beide boeken!

Wat is de laatste serie die je gezien hebt?
Goede tijden slechte tijden. Maar dat heb ik alweer twee weken niet meer gezien want ik begon het een beetje erg saai te vinden en ik kan dat halve uur veel beter ergens anders voor gebruiken (Youtube en tumblr haha)

Wie is de laatste persoon waar je mee hebt gepraat?
Mijn broertje en op whatsapp met een vriendin die ik veel plezier in Londen wenste!

Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon wie je een berichtje hebt gestuurd?
Een vriendin van mij.

Wat is je favoriete eten?
Lasagne!

Waar wil je graag nog naar toe?
Amerika (Los Angeles of New York) en Australië lijkt mij ook heel gaaf! Iets dichterbij is Londen, maar daar ga ik volgend jaar waarschijnlijk met school heen!

De laatste plaats waar je was?
Ik zit nu op mijn kamer, maar hiervoor was ik op school.

Heb je een crush?
Ja

Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Nooit...

Wat was de laatste keer dat je je beledigt voelde?
Weet ik niet meer, dus dat is een goed teken!

Wat is je favoriete smaak snoepjes?
Gewoon zoet. Zuur vind ik echt niet lekker! Ik vind zuurstokjes en haribo perzikjes heel lekker.

Welke instrumenten speel je?
Ik kan een beetje keyboard spelen en dat is het dan ook wel.

Wat is je favoriete sieraad?
Mijn ring met een heel klein simpel strikje.

Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Ik heb vandaag gefitnesst en als dat niet als sport telt is het volleybal.

Wat is het laatste liedje wat je hebt gezongen?
Haha, ik zat dus net mee te zingen met het liedje meant to be van parachute.

Wat is je favoriete openingszin?
Geen!

Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Aangezien het er geen was: ja, want ik heb nog nooit een openingszin gebruikt.

Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Vandaag na school met een vriendin van mij.

Aan wie geef je de tag door?
Iedereen die 'm wil doen!

Zo, we zijn eindelijk bij het einde! Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen! 
Liefs, Lisa.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten