zaterdag 15 maart 2014

Mijn liefde voor...

Hey!
Zoals je misschien al aan de titel van deze post ziet, heb ik nogal een grote liefde voor een paar dingen... En daar ga ik het vandaag over hebben! Ik hoop dat jullie het leuk vinden! 

Ik heb de afgelopen weken zoveel youtube gekeken, echt niet normaal! Maar daardoor heb ik wel een aantal héle leuke youtubers ontdekt! Twee daarvan zijn Troye Sivan en Tyler Oakley (Beiden maken ze Engelse youtube-filmpjes). Troye maakt hele grappige en leuke video's, ook kan hij verschrikkelijk goed zingen en hij is gewoon geweldig haha. Tyler is ook heel grappig en maakt gewoon hele leuke filmpjes, vooral Q&A's. Samen hebben ze ook een paar filmpjes gemaakt, die natuurlijk al helemaal geweldig zijn. Ik ben een verschrikkelijke fangirl als het om 'Troyler' gaat, Troye en Tyler zijn beiden homoseksueel en als 'koppel' heten ze Troyler (helaas hebben ze het nog niet officieel gezegd dat ze een koppel zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat ze het perfecte stel zouden zijn haha) Kijk gewoon hun youtube filmpjes en dan begrijp je vast wel waarom ik ze zo geweldig vindt!

Ook ben ik sinds vandaag een enorme fan van de band 'Parachute'. Ik luister nu naar hun albums via spotify en ik vindt serieus alle nummers leuk! En dat is heel speciaal voor mij want dat komt bijna nooit voor haha. Als je een nummer wilt luisteren luister dan naar dit nummer (meant to be):

Ook ben ik (mede door Troye Sivan en Tyler Oakley) verslaafd geraakt aan Tumblr (ja ik weet dat de website op de laptop hierboven geen tumblr is, maar de foto is wel van tumblr) Tumblr is eigenlijk gewoon een website met leuke plaatjes. Ik weet niet wat er zo verslavend aan is, maar toch kom ik elke keer weer terug op deze website. Dit is mijn blog op tumblr. Ik reblog vooral grappige foto's/gif's en foto's/gif's van Troyler. Heel af en toe blog ik zelf een tekst die meestal nergens over gaan of over (ja ik ben zo'n fangirl) Troyler gaan. 

Oké ik heb eindelijk mijn inner fangirl laten horen! Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Zo niet, laat dan een reactie achter met een leuke suggestie waarover ik kan bloggen (Geen filmpjes... sorry!) 
Liefs, Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten