zaterdag 29 maart 2014

Mijn afspeellijst!

Hey! Ik luister de laatste tijd echt superveel muziek, nog meer dan normaal. Mede doordat ik nu spotify gratis aan het uitproberen ben en hierdoor Tyler Oakley's en Troye Sivan's afspeellijsten heb ontdekt. En ik heb hierdoor echt hele leuke liedjes (her)ontdekt. Troye Sivan zelf heeft natuurlijk ook een hele mooie stem en die kom je dus ook tegen in mijn afspeellijst. Hopelijk ontdek jij nu via mij een leuk liedje!

Take me to church-Hozier
Ik had dit liedje nog nooit op de radio gehoord maar toen ik het hoorde heb ik het gelijk in mijn afspeellijst gezet. Ik vindt het een mooi, rustig nummer. Ik denk wel dat dit echt zo'n nummer is waar je van houdt, of juist helemaal niet.

Two weeks-Grizzly bear
Dit is al een ouder nummer, dus waarschijnlijk ken je het al. Ik vond het toen echt een verschrikkelijk nummer, maar mijn smaak is blijkbaar verandert want nu vind ik het een heel leuk nummer!

She looks so perfect-5 second of summer
Oké dit is echt een totaal ander soort nummer maar ook hier hou ik van. Ik heb het de hele dag in mijn hoofd en ik zing het ook stiekem mee.

Pumped up kicks-(cover) Troye Sivan
Zoals ik dus al zei: Ik ben verliefd op Troye Sivan zijn stem. Dit is een wat oudere cover van hem, maar ik vindt het zo mooi en ook dit neurie ik de hele dag.

Chocolate-the 1975
Mijn God, wat hou ik hiervan. Tja, wat kan ik zeggen mooie stem, leuke muziek achter de stem en ook deze blijft in je hoofd hangen!

Latch- disclosure, Sam Smith
Troye en Tyler zongen/luisterden dit in een van Tyler's livestream en ik ben gelijk gaan zoeken. Gelukkig vond ik het in Troye's afspeellijst. (mijn God ik ben echt een troye en tyler fangirl)

Riptide (FlicFlac edit)- Vance Joy
Het originele nummer vond ik ook al leuk maar deze versie is nog net iets leuker! Het liedje is volgens mij in andere landen al een stuk populairder en ik heb het hier in Nederland nog maar een keer op de radio gehoord... Wat ik dus erg jammer vindt want het is een goed nummer!

Chandelier-Sia
Als je naar de radio luistert ken je deze waarschijnlijk al maar ik wilde hem toch nog even delen met jullie. Het heeft een beetje een 'rihanna-feeling' maar dat komt omdat sia dus nummers voor Rihanna heeft geschreven. 

One and only-Adele
Dit is de live versie, maar aangezien adele net zo goed live klinkt als op de opgenomen versie heb ik deze maar gebruikt. Ook deze ken ik via (surprise) Troye Sivan. Hij zij in een livestream dat hij dit als zijn wedding song wilde. En sinds ik het heb gevonden ben ik het met hem eens, dit is perfect daarvoor.

Best day of my life-american authors
Echt een leuk vrolijk nummer! Ik heb deze al een paar keer op de radio gehoord dus misschien ken je 'm al maar dan alsnog: het blijft geweldig!

Can't help-Parachute
Ik heb de laatste tijd echt heel veel naar het album 'overnight' van parachute geluisterd. En serieus alle nummers vind ik goed! Alleen het nummer higher vind ik iets minder maar alsnog niet 'stom' ofzo! Ik ben misschien een beetje fan van hun muziek geworden. 

Younger-Seinabo Sey
Ik heb echt een paar keer moeten luisteren voordat ik het leuk begon te vinden. Misschien vind je het begin wat irritant maar daarna is het heel tof! 

Zo, en dat zijn nog niet eens alle nummers die ik heb geluisterd de afgelopen weken! Ik luister misschien niet naar de meest populaire muziek maar ik vind het goede nummers! En ik hoop dat er op zijn minst een liedje tussen zit die jij leuk vindt! Misschien heb jij wel een veel leuker liedje dag in dag uit op repeat staan, laat deze dan achter in de reacties. Want ik vind het verschrikkelijk leuk om nieuwe nummers te ontdekken.
Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten