zaterdag 29 maart 2014

Doneer!

bron foto
Hey!
Ik hoop dat jullie even mee willen helpen door hier voor the trevor project geld kunnen doneren. The trevor project red levens en Tyler Oakley heeft dus een 'wedstrijd' waarbij je uiteindelijk een gratis reis naar LA kan winnen om daar vervolgens een weekend met hem door te brengen! Maar aangezien ik niet precies weet hoe ik het moet uitleggen kan Tyler zelf het in dit filmpje wat beter uitleggen:


Tyler en 'his people' hebben op dit moment bijna 459.000 dollar opgehaald! En dat is verschrikkelijk veel! Hij is blij met elk klein beetje wat gedoneerd wordt, want alle kleine beetjes helpen. Het eerste doel was om 150.000 dollar op te halen, maar aangezien dit al zo snel gehaald was is het doel steeds hoger geworden. Inmiddels is het doel om 500.000 dollar op te halen (!). Er zijn nog 2 dagen om te doneren en ik hoop dat jullie ook mee willen helpen! Bij 500.000 dollar worden er natuurlijk superveel levens gered en Troyler (Troye Sivan en Tyler Oakley) hebben beloofd elkaar op de mond te kussen. Troye zei dit in een van Tyler zijn livestreams omdat hij dacht dat dit nooit haalbaar zou zijn, maar volgens mij gaan we dit echt halen! 

Ik hoop dat jullie misschien nu ook mee willen helpen, of misschien kan the trevor project jou hier ook helpen. 
Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten