donderdag 8 mei 2014

Mijn afspeellijst atm

Hey! Ik heb vandaag de hele dag muziek geluisterd, dus het leek me wel leuk om mijn favoriete muziek op dit moment met jullie te delen!

Problem- Ariana Grande ft. Iggi Azalea.
Als je een van mijn oudere blogposts al hebt gelezen weet je waarschijnlijk al dat dit nummer een paar dagen geleden constant op repeat heeft gestaan. Heel anders dan wat ik normaal luister, maar volgens mij vindt iedereen dit nummer gewoon perfect.

The promise-Emma Blackery.
Ik ben nu een paar weken geabonneerd op Emma (hier is haar kanaal!) En ik vind haar video's echt superleuk, maar eigenlijk heb ik pas net ontdekt dat ze echt supergoed kan zingen! Dit is mijn favoriete liedje van haar!

flaws-Bastille
Geen commentaar bij, luister het gewoon! Je vind het of leuk (net als ik) of je vind het echt een verschrikkelijk nummer (net als mijn broertje)

Pumpin' blood- NONONO

Do I wanna know?-Arctic monkeys
Waarschuwing: Dit 'deuntje' blijft de hele dag in je hoofd hangen! Een iets langzamer nummer ofzo, maar ik vind het wel heel leuk! Normaal vind ik Arctic monkeys niet echt geweldig om vaker te luisteren.

Cigarettes in the theatre-Two door cinema club.
Ik begin een beetje fan te worden van two door cinema club! Alle liedjes zijn leuk, maar dit is toch echt mijn favoriet!


Snap out of it- Arctic monkeys
Ja, alweer Arctic monkeys... Ze maken echt goede muziek ook al vind ik niet alle nummers leuk. Maar de nummers die ik leuk vind horen wel gelijk bij mijn favorieten van altijd. Ook raak ik niet snel verveeld!

A sky full of stars- Coldplay ft. Avicii
Avicii is eigenlijk de enige dj die ik leuk vind en coldplay vind ik ook geweldig. Dus toen ik hoorde dat ze samen dit nummer hadden uitgebracht moest ik het natuurlijk gelijk luisteren en gelukkig is het net zo goed als ik had verwacht!

Sleep baby sleep- broods

Time & place- Last dinosaurs
Klinkt lekker vrolijk! Gewoon een leuk liedje, en ook dit deuntje blijft een tijdje in je hoofd hangen.

Hopelijk heb je nog een leuk nummer gevonden! Wat is jouw favoriete liedje op dit moment? Laat het achter in de reacties, ik vind het heel leuk om nieuwe muziek te ontdekken!
Liefs, Lisa.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten