dinsdag 6 mei 2014

Music tag!

Hey! Ik luister sinds vorige week echt hele dagen door muziek, dus het leek me wel leuk om deze tag te doen!

1. Favoriete band/zanger(es) op dit moment?
Ik luister echt naar heel veel verschillende zangers/bands maar ik vind two door cinema club, arctic monkeys, Sam Smith, the 1975 en Bastille erg goed.

2. Een band waar je altijd bij terugkomt?
Ik denk imagine dragons en parachute. Hun nummers blijven gewoon goed, ondanks dat ik maar weinig naar ze luister. 

3. Favoriete film soundtrack
Safe and sound van Taylor Swift.

4. Favoriete nummer van altijd.
Heel moeilijk... want ik wissel sowieso elke week van mijn favoriete nummer maar nu is mijn favoriete liedje snap out of it van Arctic Monkeys of a sky full of stars van coldplay of problem van Ariana Grande en Iggi Azalea. (ik kan echt niet kiezen!)

5. Meest 'beschamende' liedje op je itunes spotify.
Als ik heel eerlijk ben, heb ik eigenlijk niet echt een beschamend liedje op mijn spotify playlist staan... 

6. Top 3 meest afgespeelde nummers op itunes  spotify
1. Problem van Ariana Grande en Iggi Azalea
2. What you know van two door cinema club
3. Do I wanna know van Arctic monkeys

7. Favoriete concert waar je heen bent geweest?
Ik ben nog nooit naar een concert geweest... Maar ik zou heel graag naar Sam Smith of Troye Sivan willen. Maar aangezien Troye geen concerten geeft gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren... (als je Troye volgt/kent en een beetje fan bent net als ik dan hoop je waarschijnlijk ook dat hij een album gaat uitbrengen! Troye is mijn favoriete youtuber als je het nog niet wist!)

8. Meest 'onderschatte'(underrated) artiest volgens jou?
Troye Sivan. Ik houd van zijn stem en ik hoop zo erg dat zijn 'secret project' zijn eigen album is.

9. Favoriete quote/songtekst?
'Sometimes I wish I was Jesus, I'd get my air max on and run across the sea for you.' Eliza Doolittle-Walking on water. Ik weet niet waarom, maar ik vind de tekst gewoon leuk.

Hopelijk vonden jullie het een leuke tag!
Liefs, Lisa.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten