donderdag 15 mei 2014

The fault in our stars!

Hey!
Ik heb het boek nog niet eens gelezen, maar ik ben gewoon zo excited alles rondom the fault in our stars! Ik wil het boek zo graag lezen (ik twijfel of ik hem in het Nederlands of Engels moet lezen en ik kan hem niet vinden bij de bruna). Ik heb net de livestream van het 'the fault in our stars event' terug gekeken. Tyler Oakley was de presentator en eigenlijk kwam ik eerst alleen voor hem, maar mijn God wat was het een toffe livestream. De muziek was zo goed en ik ben echt zo opgewonden over het boek. Hier zijn wat van de nummers:

Boom clap van Charli XCX. Oké ik ben een beetje fan aan het worden van Charli. Ze leek me zo aardig in de livestream, echt wow. En haar nummers zijn zo goed!

Let me in van grouplove. Oké ook een ontzettend tof nummer, heb ik al de hele dag in mijn hoofd zitten!

Naar mijn mening springt dit nummer er echt net bovenuit, All of the stars van Ed Sheeran. Ik kreeg er kippenvel van! Zo'n mooi nummer en zo'n leuke videoclip! 

What about angels van Birdy. Wauw ook al zo'n soort nummer. Ik vind Birdy's stem sowieso al prachtig... 
Tee shirt is ook van birdy en aaah ook zo'n mooi nummer!
Volgens mij zijn er nog meer nummers maar dit zijn in ieder geval echt nummers die tot mijn favorieten behoren. Ik kan niet wachten tot ik het boek eindelijk kan lezen en misschien zelfs de film kan zien! Oh en de livestream kan je hier terugkijken (het begint pas bij 29:50!):


Ik hoop dat jij nu niet thuis zit zo van, mijn God ze heeft het boek nog niet gelezen hoe kan ze deze blogpost nou schrijven? Ik wilde gewoon delen met jullie hoe opgewonden ik ben en ik wilde deze goede muziek met jullie delen. Ik ben zeker van plan om het boek te gaan lezen, ik moet het alleen nog vinden. Misschien bestel ik het wel via bol.com maar ik moet het gewoon lezen! Geniet in ieder geval van de toffe muziek! 
Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten