zaterdag 17 mei 2014

Random facts about me.

Hey!
Vandaag ga ik jullie wat 'random' feitjes over mezelf vertellen. Zo leren jullie mij misschien wat beter kennen!

1. Lasagne is mijn lievelingseten, met lekker veel kaas... Mmm...
2. Mijn favoriete (muziek) album is Nightvisions van Imagine Dragons. Alle nummers zijn zo goed!
3. Ik ben verslaafd aan youtube, tumblr en twitter aka het internet.
4. Mijn favoriete youtuber is Troye Sivan
5. Mijn 'otp' (one true pairing) is Troyler. Ze zijn zo leuk samen! 
6. Ik heb een kat genaamd Fristie. 
7. Ik ben 14 jaar oud, 180 centimeter lang, heb blauwe ogen, blond haar en ik draag een bril.
8. Ik houd heel erg van 'indie muziek' (als je dat zo zegt haha)
9. Mijn lievelingskleur is paars, dit is dan ook de kleur van mijn kamer.
10. Ik heb gisteren 'keds' gekocht.
11. Ik zit in 3 Havo en ik zo als ik er nu voor sta, ga ik over naar Havo 4.
12. Ik ben een proffesionele uitsteller. (I put the pro in procrastination)
13. Nu ik dit schrijf ben ik het lezen van een boek wat ik morgen uit moet hebben ook aan het uitstellen.
14. Ik heb the fault in our stars nog steeds niet gelezen en ik schaam me dood want ik wil het zo graag lezen!

15. Ik heb nog nooit macarons op. (shame on me!)
16. Ik ben misschien een beetje verslaafd aan kaas... Oeps...
17. Mijn lievelingsliedjes op dit moment zijn: boom clap van Charli XCX, all of the stars van Ed Sheeran, not about angels van Birdy, tee shirt van Birdy en let me in van Grouplove. Oftewel alle soundtracks van the fault in our stars.
18. Ik hou van pastelkleurtjes maar ik draag ze nooit!
19. Hetzelfde geld voor rokjes/jurkjes. Ik vind ze zo mooi staan bij anderen maar als ik ze aandoe ziet het eruit alsof ik met een deken de deur uit ben gestapt...
20. Ik ben 14 jaar oud en word 15 op 3 Juli.
21. Mijn lievelings(kleding)winkels zijn Veromoda, Only, H&M en Abercrombie & Fitch (Hollister)
22. Ik vind klassiek en hardcore echt verschrikkelijk! (sorry als jij daar wel van houd maar dit is gewoon mijn mening!)
23. Ik zou heel graag in Engeland willen wonen.
24. Ik kijk eigenlijk alleen maar Engelstalige youtubers (Troye SivanTyler OakleyZoe Sugg, etc.) De enige Nederlandstalige youtubers die ik kijk zijn Teske de Schepper en Fun (Mert en Dylan).
25. Ik ben slecht in het bijhouden van deze blog... Sorry!
 Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten