zondag 7 juli 2013

Braid it!

Hey!

Mijn vorige post was eentje van polyvore.com . Hoop dat je de outfit leuk vond. Had niet door dat ik de outfit 'Raindom' noemde... Ik probeer meer outfits te posten! Hopelijk vindt je deze posts leuk! Maar lees maar eerst deze post over vlechten! Waar ik sinds vandaag opeens gek op ben!

fishtail braid tumblr - Google Images

1. De 'normale' vlecht.

Deze vlecht kent iedereen waarschijnlijk wel. hij moet zo:

Ook leuk is als je 1 of 2 plukjes van de 3 al vlecht. Dan heb je dus een vlecht in een vlecht! Ik vindt dit er zelf echt heel gaaf uitzien:

2. Vissengraatvlecht 
Deze is heel leuk voor in de zomer! Het ziet er best moeilijk uit maar eigenlijk is het best makkelijk:

3. Waterfall braid.

Deze vlecht is best moeilijk om bij jezelf te maken (vind ik). Dus daarom kan je misschien beter oefenen op je moeder/vriendin/iemand anders met wat langer haar! Dit filmpje vond ik erg duidelijk:


Je hebt natuurlijk nog veel meer verschillende soorten vlechten maar ik hoop dat je hier wat aan hebt! 
Hoop dat je het weer leuk vond!
xxx lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten