maandag 8 juli 2013

mijn 'bucket list'

Hey, ben ik weer!
Vandaag wil ik graag een post schrijven over 7 dingen die ik echt heel graag wil doen in mijn leven. Als je deze post hebt gelezen zou ik het leuk vinden om via de reacties van jullie te horen wat jullie willen doen in je leven! Ik ben erg benieuwd.

1. vliegen met een luchtballon!


bron

Dit lijkt me echt zo gaaf! En dan het liefst in een mooi land. Een oud-klasgenootje heeft in Afrika zo'n ballonvaart gemaakt. Boven de zebra's,giraffe's en de tijgers.

2. Naar Amerika


bron

Altijd als ik videos van Amerikaanse youtubers kijk lijkt het me zo gaaf om daar te wonen. Oké ik ga dit kleine Nederland niet verlaten maar op vakantie naar Amerika lijkt me echt heel leuk! Alles is zo anders daar (als ik naar de foto's kijk op internet) En natuurlijk andere winkels, Forever 21, Target, Brandy Melville, etc. Gewoon 1 keer naar Amerika toe. Moet alleen wel even sparen denk ik!

3. Oud worden met degene van wie ik houd.


Bron

Volgens mij wil iedereen dit wel! Helaas scheiden er wel steeds meer mensen en is het tegenwoordig niet meer zo gewoon als mensen hun hele leven bij elkaar blijven...

4. Blijven bloggen.


Bron

Ja ik wil zolang mogelijk blijven bloggen, ook al ben ik nog maar net begonnen! Misschien af en toe iets minder maar ik wil het in elk geval proberen. Ik zie wel hoelang ik het vol houdt. En hoelang ik natuurlijk dingen heb om over te schrijven!

5. Met dolfijnen zwemmen


bron

Als je die foto al ziet lijken het je lieve dieren. Dit zou echt een ervaring zijn om nooit te vergeten. Ik hoop echt dat ik ooit de kans krijg om dit te doen.

6. Foto's kunnen maken zoals de foto's van tumblr.

 
bron

Ik vind foto's maken erg leuk! Ik heb alleen nog geen goede camera om dit mee te doen. Met mijn mobiel kan ik ook aardig goede foto's maken maar dan zien ze er natuurlijk niet zo uit als de foto's van tumblr!

7. Mijn dromen laten uitkomen.


bron

Dat is natuurlijk logisch! Het zal niet allemaal lukken maar 1 droom zou al leuk zijn!

Dat was 'm alweer! Hoop dat je het leuk vond!
Xxx Lisa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten