dinsdag 9 juli 2013

De 1e even bijkletsen.

Hey!


Bron


Ik wil af en toe een 'even bijkletsen' (Ja, 'gestolen' van Blond Amsterdam) artikel posten. Hierin wil ik vertellen wat ik de afgelopen tijd heb gedaan, waar ik naar uitkijk, hoe ik me voel, etc. Hoop dat jullie het leuk vinden!

Ik heb vandaag sportdag gehad en moest mijn boeken inleveren, de volgende dagen ben ik nu vrij alleen vrijdag moet ik heel even naar school (maximaal 1 uurtje) en dan heb ik (eindelijk) officieel zomervakantie! Daar heb ik echt zin in! Ik ben de eerste 2,5 week bij mijn vader (mijn broertje heeft vanaf een woensdag vakantie) en de drie weken daarna ben ik bij mijn moeder. De laatste week ga ik op vakantie naar Zakynthos, een leuk eilandje bij Griekeland. Het is daar nu al elke dag rond de 30 graden. Ik ben er vorig jaar ook geweest en toen was het zelfs een keertje 41 graden! Pfoe dat is pas warm (vind ik) Gelukkig is het daar niet zo benauwd als hier in Nederland en kan je daar de hele dag afkoelen in het felblauwe zeewater of het grote zwembad. Mijn oma gaat ook mee, ze houdt erg van Grieks eten en ze is nog nooit in Griekeland geweest! Ik ben benieuwd wat ze ervan vindt. Mijn opa blijft thuis en moet 'oppassen' op mijn cavia en de 2 paarden en konijnen van mijn opa en oma zelf. Mijn kat blijft thuis en heeft alleen maar iemand nodig om hem eten te geven en in de nacht binnen te laten.


bron van de foto hierboven (dit is zakynthos!)

Eigenlijk heb ik verder niet zoveel te vertellen. Ik heb wel een vraag aan jou:
Waar ga jij heen op vakantie? En vindt je dit ook leuk!?

Tot de volgende keer! 
xxx Lisa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten