dinsdag 2 juli 2013

Ik en raindom.

Hey!

Waarom wil ik nou een blog beginnen? Hoe vaak wil ik iets gaan posten? Wie ben ik? En alle andere vragen die je misschien hebt, daar krijg je nu antwoord op.

Ik ben Lisa, ik ben geboren op 3 juli 1999 (dus morgen jarig!) Mijn ouders zijn gescheiden. Ik ben meestal bij mijn moeder en om het weekend bij mijn vader. Ik heb 1 broertje, Tycho, 1 kat, Fristie en 1 cavia, Sammy. Ik zit nu op havo 2 en ik ga over naar havo 3. Ik zit op tennis en hou ervan om te  tekenen. Ook al ben ik in beide niet de beste, ik vind het toch erg leuk om te doen! Ik ben niet de dunste en ook niet de dikste. Ik draag elke dag mijn zwarte ray-ban bril om ver weg goed te kunnen zien. Ik heb blond haar en blauwe ogen.

Dit is nu mijn eerste blogpost op Raindom. Ik dacht eerst een naam met iets met 'rain' (geen idee waarom, het regent nu ook niet gelukkig) En omdat ik van plan ben de meest random dingen te posten kwam ik uit op de naam Raindom. Hopelijk bestaat deze nog niet, en anders wist ik dit echt niet!

Dus ik ga random dingen posten zoals: tags, tips en weet ik veel wat nog meer! Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden en ik probeer eerst in elk geval 1x per week iets te posten. Aangezien het bijna vakantie is voor mij kan dit af en toe wat meer zijn dan 1 per week.

-xxx-
      Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten