woensdag 3 juli 2013

Mijn favoriete...

Hey!
In deze blogpost laat ik mijn favoriete dingen zien, van kleur tot vakantieland! Hoop dat je het leuk vind en als je nog tips hebt, laat die dan achter in de reacties!




1. Favoriete kleur.

Paars! Hoewel ik bijna geen paarse kleding heb, zijn de muren van mijn kamer paars en vind ik het een prachtige kleur!

2. Favoriete tv-programma's

Goede tijden slechte tijden, ik kijk het elke avond om 20.00 uur. En als ik het heb gemist kijk ik het natuurlijk terug op RTL gemist. Ik hou wel van die drama, de een is aan de drugs en de ander wordt gek gemaakt en opgesloten in haar huis. Oké ze kunnen echt verschrikkelijk overdrijven, ze hebben allemaal wel iets. Maar dan is het ook altijd leuk!

3. Favoriete vakantieland(en)

Ik hou vooral er van om op vakantie te gaan naar leuke eilandjes waar het lekker warm is! Deze zomervakantie ga ik dan ook naar Zakynthos, een eiland bij Griekeland. Ik ben hier vorig jaar ook geweest. Dat was echt super! Elke dag tussen de 30 en 40 graden! Gelukkig wel met airco op de hotelkamer.




4. Favoriete herinnering

Mijn 14e verjaardag, vandaag dus. De dag is nog niet voorbij maar ik vond het nu al geweldig! Gezellig met mijn vriendinnen wat gegeten en daarna "Just Dance 3" op de wii gedaan. Het was echt super! Ook heb ik nu al superleuke cadeau's gehad. De rest van de visite komt vanavond pas. Ook was vandaag mijn laatste lesdag, volgende week alleen nog sportdag, boeken inleveren en rapport ophalen. En voor de rest van de week ben ik vrij.

5. Favoriete youtubers

Dat zijn: macbarbie07/bethanyslife (Bethany Mota), stilababe09/vlogsbymeredith (Meredith Foster) en Mylovebuglife/teske de schepper/ teske. Bethany en Meredith maken een beetje dezelfde soort videos, ze posten shoplogs, lookbooks, tags en make-up tutorials. Teske post echt van alles! Ze heeft dan ook 3 kanalen die ik alle drie te gek vind! Ook hou ik van haar blog teskuh.nl .

6. Favoriete winkels.

Mijn kleding koop ik graag bij de Vero Moda, Only of de H&M. Ik hou van de soort kleding die ze daar verkopen. Voor bijvoorbeeld schoolspullen ga ik graag langs de Hema. Gewoon een normale prijs (voor de meeste dingen dan) en het ziet er leuk uit! Ik ga niet naar de Action omdat deze jammer genoeg niet vlakbij mij zit.

7. Favoriete seizoen.

Zomer! Dit is de maand waarin ik jarig ben, we ongeveer 7 weken vakantie hebben en het lekker weer hoort te zijn. Oké dat laatste is het niet altijd in Nederland, zo zie ik nu weer een donkere wolk aankomen en het zo vast weer gaat regenen. Maar ja, het zou lekker weer moeten zijn!




8. Favoriete liedjes.

Op dit moment luister ik graag naar:
  •  Everything has changed - Taylor Swift.. Ed Sheeran.
  •  Boomerang  - the summer set.
  •  Hey now - Martin Solveig, Kyle, the Cataracs.
  •  Lightning in a bottle - the summer set.

Dat waren mijn favorieten alweer, Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Tot de volgende keer!
                    xxx Lisa

Foto's zijn allemaal van tumblr!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten