dinsdag 17 september 2013

And that's who I am (tag)




bron

Hey!
Ja, nu staat de tekst eens onder de foto, dat leek me nu wat mooier... Maar daar gaat deze post niet over! Ik Typ vandaag namelijk een tag! De (misschien had je het al wel gezien) and that's who I am tag. Zo kunnen jullie mij wat beter leren kennen. Waar hou ik van, hoe ben ik, van welke muziek hou ik? Lees verder voor de antwoorden!

and_thats_who_i_am06
bron
Dat komt waarschijnlijk ook wel doordat ik zelf lang haar heb... En ik ben er zó ontzettend blij mee! Je kan er zoveel mee! Natuurlijk is kort haar ook prachtig en staat dat bij sommige mensen ook beter, maar bij mij past lang haar en kort haar zou mij ook ,echt niet staan! Als ik een toverstaf had zou ik alle vrouwen die om een bepaalde reden geen lang haar kunnen krijgen dat zo geven (als ze dat zouden willen ten minste...)

         
bron
Helaas doe ik dit... Als ik in bed lig kan ik af en toe gewoon niet slapen en ben ik om 5.00 uur s' ochtends nog steeds wakker... En het stomme is dat je er dan de volgende dag achterkomt dat het helemaal niet nodig was om je zo erg zorgen te maken!


bron
Wauw, ik kan echt uren naar de hemel kijken! Ik droom dan ook van samen met mijn vriendje (die ik op dit moment niet heb hoor!) naar de sterren te kijken, en dan heel romantisch! Maar dat gebeurt waarschijnlijk niet haha.


bron
Om de kleinste dingen krijg ik al een rood hoofd. Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik best wel verlegen ben... Maar als ik een stom antwoord geef op een vraag en je dan later hoort dat 'de halve klas' het goede antwoord fluisterde, schaam ik me toch wel even...


bron
Ik heb hele leuke vriendinnen hoor! Maar er is er geen een een echte beste vriendin... Dat vind ik op zich best wel jammer. Want ik praat niet zo snel over dingen als ik me rot voel of iets, en ik denk dat ik aan een echte vriendin dat wel zou vertellen!

 
bron
Deze past perfect bij mij! In de klas moet je mij ook echt niet bij het raam neerzetten want dan staar ik de hele tijd naar buiten terwijl ik droom over de gekste dingen! In mijn slaap is dit juist helemaal niet zo, dan herinner ik me er in ieder geval niets meer van... Dat vind ik erg jammer want ik ben echt zo benieuwd wat ik allemaal droom in de nacht!


bron
Oké deze klopt niet met dat ik geen echte beste vriend(in) kan vinden maar daar bedoelde ik een menselijke beste vriend mee. Mijn kat heet Fristie en ik ben dol op 'm! Hij slaapt in de nacht naast mijn voeten of op mijn plaid wat op dit moment op de grond ligt. Hij is zo ontzettend lief en hij zal je nooit pijn doen. (oké als je op 'zijn' plek zit dan wel, dan krabt hij je even zacht. maar hij scheld je niet uit of iets) Ik kan echt niet meer zonder 'm!


En dat was de That's who I am-tag alweer! Hoop dat jullie het een leuke tag vonden.
Veel liefs, Lisa.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten