zaterdag 21 september 2013

Het leukste van mijn kamer!


Nagellak verkrijgbaar bij: Claires, Etos, Etos, Etos (essie-nagellakje), Ici Paris (Only you), Etos (maybelline) en Kruidvat (essence). (van links naar rechts)
Hey!
Vandaag wil ik jullie het leukste hoekje van mijn kamer delen! Het is helemaal roze. Wat er dan allemaal precies in staat? Lees dan verder!


Mijn aardbeien bodybutter van the body shop staat er in! En daarvoor staan al mijn nagellakjes, van links naar rechts zijn ze van lichtroze naar donkerroze/paars. Heel simpel! Je kan natuurlijk ook een andere kleur doen, zoals paars, blauw, groen, grijs, etc. Wat je maar wilt! Ook staat er een bodysplash in van Blond Amsterdam en een luchtje van mexx.

Hoop dat je het een leuke post !

Heel veel liefs, Lisa.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten