zondag 15 september 2013

Plannen...

Hi!


Bron

Wauw, vandaag eindelijk weer bloggen! Ik voel me zo stom en ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die mijn blog checken... Maar ik ben er natuurlijk wel verschrikkelijk blij mee! Ik had juist een hele planning  gemaakt voor mijn blog, waar niets van terecht is gekomen! Ik ga proberen vooruit te bloggen en hopelijk lukt me dat wel. Nu nog even kijken waarover. Ik ben van plan een schriftje voor mijn blog bij te houden en daar schrijf ik al mijn ideetjes in op! Ja ik weet het, alweer een belofte... Ik ga het in ieder geval proberen. En over dat filmpje, die komt er (voorlopig) nog niet... Ik houd het eerst maar bij mijn blog ook echt bij te houden en met foto's en voorlopig vindt ik dat wel genoeg! Nou deze avond ga ik vooruit bloggen en Hollands next topmodel terug kijken (ik vergeet het elke keer te kijken...). Dus tot morgen?

Heel veel liefs, Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten