woensdag 18 september 2013

Even bijkletsen #3

bron foto bewerkt met Picmonkey.

Hey,
Er is alweer best veel gebeurt sinds de laatste even bijkletsen dus, het is weer tijd voor een nieuwe! Pak je kop thee en koekjes (of macarons als op de foto) er maar bij, want ik ga jullie even bijkletsen!


Het is echt herfst weer en het regent weer elke dag... Stom als je erdoor naar school moet fietsen, maar toch heb ik deze week voordelen gevonden! Zoals de prachtige regenbogen, die ik normaal nooit zie (heb er al 4 gezien in 3 dagen!) en geen buitengym! Ik vindt gym op zich niet zo verschrikkelijk, zolang het maar niet buiten is. We rennen daar namelijk 10 keer zoveel als binnen en als we een sport doen is het bijna altijd softbal, hockey of voetbal en dat zijn nou net de sporten die ik het minst leuk vindt...


Nog een voordeel van het slechte weer is dat mijn kat Fristie weer meer binnen zit. Hij ligt links op mijn schooltas, die die dag kapot was gegaan. De band die je om je schouder doet was gescheurd ofzo... Hij wordt nu gemaakt bij duifhuizen. En hij vindt het ook erg leuk om op mijn boeken te gaan liggen als ik net een keer serieus met mijn huiswerk bezig ben...


Ook speel ik weer meer op mijn keyboard! Ik kan helaas geen noten lezen dus ik speel op letters. Ja ik weet het, niet echt professioneel natuurlijk. Maar beter iets dan niets! Wel ben ik bezig met noten te leren lezen. Ik zit dan niet op les maar het internet en muziek als les op school helpen mij al veel, en dan hoef ik mijn ouders niet te belasten met die dure piano lessen!   

Ik zit nu 2 weken op school. Ik zit nu dus in de derde klas en ik heb een best wel leuke klas. Wel jammer is dat ik best veel huiswerk heb en dat de klas bij ons echt uit 4 verschillende groepjes bestaat en niet 1 leuke gezellige groep bij elkaar. Het is nu wel zo dat we allemaal heel verschillend zijn. Er zijn 2 groepen meiden, ik zit in de kleinere groep van maar 5 meiden en de andere meiden horen bij de 'andere groep'. Dit is ook zo bij de jongens en eigenlijk gaan de jongens best weinig met de meiden om en andersom... Ik vindt het echt jammer dat we niet gewoon een leuke klas met elkaar zijn en altijd maar in groepjes zitten, ook al doe ik er zelf ook aan mee...

Dat was mijn 'even bijkletsen' post alweer! Niet echt hele bijzondere dingen zijn er gebeurt, maar ik vindt het zelf altijd wel leuk als een blogger zijn volgers (ook al heb ik die nog niet op we heart it) vertelt over wat hij in die tijd allemaal gedaan/meegemaakt heeft! 

Veel liefs, Lisa.  


                                                                                                     


Geen opmerkingen:

Een reactie posten