maandag 12 augustus 2013

Wat te doen in de vakantie

Hey!
Het is nu (voor mij ten minste) een halve week officieel vakantie. Het is lekker weer, perfect om lekker te zonnen in de tuin. Maar wat kan ik anders doen in de vakantie? Ik heb een paar dingen op een rijtje gezet die mij erg leuk lijken om te doen!
1. Smoothie maken

Bron
Je hebt ze in elke kleur en elke smaak. Maar het leukste is natuurlijk als je je eigen originele smoothie maakt! Gooi al het lekkere fruit wat je in huis hebt in de blender met wat vanille ijs of sap erbij en voilĂ , je eigen smoothie! Dit is gezond door al het fruit wat er in zit en lekker! Je kan natuurlijk ook een ongezonde smoothie maken. Wat je maar lekker vindt!
2. Eindelijk die leuke DIY uitproberen!

Al die leuke DIY's die je nooit maakt omdat je er zogenaamd geen tijd meer voor hebt en als je tijd hebt de spullen weer niet in huis hebt. Nou nu heb je de hele vakantie daarvoor! Op youtube kan je handige filmpjes vinden en natuurlijk op blogs! Of wees nog creatiever en verzin zelf iets leuks!
3. Je eigen blog beginnen.

bron
Dit heb ik eigenlijk gedaan, ik ben vlak voor de vakantie met raindom begonnen omdat ik toen meer tijd begon te krijgen. Nu ben ik de volgende 2,5 week bij mijn vader en zal ik wat minder posten. Maar je hebt er natuurlijk wel meer tijd voor!
4. Picknicken/high tea-en met je vriendinnen.
Lekker gezellig met je vriendinnen. Ook leuk is als iedereen dan een eigen 'gerecht' maakt. Zo heb je hele verschillende dingen! Wel handig is het als het een beetje lekker weer is!
5. Kamperen (in de tuin)

bron
Als je niet op vakantie gaat kan je ook gewoon kamperen in de tuin. Geeft bijna hetzelfde gevoel als dat je op vakantie bent. Of misschien heeft een familielid een boerderij of een grote tuin dan kan je daar misschien wek kamperen! Misschien ook wel gezellig met je vriendengroep of met je familie!
6. Gewoon lekker zonnen in de tuin.
Bij ons thuis heeft de trampoline een nieuwe functie gekregen. Elke dag dat het lekker weer is liggen er 3 slaapzakken op, 4 kussens en 1 persoon. Ook dit schrijf ik op de IPad vanaf de trampoline. Lekker in de zon of natuurlijk in de schaduw als je best snel verbrand net als ik. Misschien wel met een smoothie in je hand en een grote berg tijdschriften naast je of omringd door de kussens in slaap gevallen...
Dat was de post weer voor nu. Sorry dat ik deze week niet echt veel gepost heb!
Hoop dat je het weer leuk vond! Doei!
Xxx Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten