woensdag 14 augustus 2013

Leuke kapsels!

Hey!
Vandaag weer een post. En hij gaat dit keer over... haar! Misschien wil je al een tijdje een ander kapsel maar weet je niet hoe je het moet knippen. Nou hier wat inspiratie en aan het einde 3 leuke tutorials van mijn favoriete YouTubers!


Bron
Heel simpel eigenlijk maar zo schattig! Gewoon een of twee plukken haar bij elkaar gedaan met een lief strikje, of strik in dit geval. Een strik kan ook leuk zijn bij een paardenstaart, onder je knotje of bij een vlecht aan de onderkant.


Bron
Wauw, een dip dye vind ik echt zo mooi! Zelf zou ik het alleen niet durven... Ik ben ook nog maar 14 dus mijn haar verven hoeft ook nog niet van mij. En als je een iets heftiger kapsel wil, verf dan net als Vera de onderkant paars of in een ander kleurtje.


Bron
Wauw! Als ik kort haar zou laten knippen dan wel zo'n soort kapsel. Dit staat Alexa Chung echt prachtig. Je kent haar misschien wel van Vero Moda.

Bella Thorne – Line Magazine – Spring 2013 -08
bron
Een pony vindt ik echt heel mooi! Ik zou dat zelf ook wel willen maar ben bang dat dat niet leuk staat met mijn ray ban bril. (Laat anders even een reactie achter met wat jij denkt, of ik mijn schuine pony moet houden of dat ik het in een pony moet laten knippen! ) Bella Thorne staat dit kapsel in elk geval wel! Een pony staat ook leuk bij een korter kapsel.

Hier nog een paar tutorials van leuke haarstijlen:

Stilababe09
Macbarbie07


Tot de volgende keer weer!
xxx Lisa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten