dinsdag 13 augustus 2013

Lieve,leuke dingen!

Hey!
Vandaag post ik iets over leuke en lieve dingen, ze staan in een willekeurige volgorde. Een random post, want deze blog heet niet voor niets raindom!


bron

1. Lieve berichtjes.


bron
Ik denk alleen dat niet veel jongens zulke berichtjes zouden sturen. Maar ja, zou toch leuk zijn! ;)

2. (kleine) dieren!

bron
Kijk dan hoe lief die puppy is! Ik smelt... Oké ik heb zelf geen hondje maar ik vind die puppy's zooooo lief!

3. Oudere mensen die nog steeds zo verliefd zijn als vroeger.


bron

Sommige ouderen doen nog steeds alles samen en lopen nog steeds hand in hand! Ze kunnen niet zonder elkaar! Ik hoop dat dit weer wat meer gebeurt want de meeste mensen scheiden tegenwoordig...

Dit was even een kleine post. Maar morgen/vandaag komt er nog een allereerste Back to school-post! Daarin staat alles wat je nodig hebt voor school, voor als je vergeetachtig bent of je voor het eerst naar de middelbare school gaat! Tot de volgende keer!
xxx Lisa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten