zaterdag 31 augustus 2013

Bloggen VS. school!?

Hey!
Maandag 2 September is het voor mij weer tijd om naar school te gaan... Maar hoe wil ik dat nou eigenlijk gaan doen met mijn blog?



bron door mij bewerkt met deze site.

Ik heb een leuk (vind ik zelf in elk geval) idee! Als ik weer naar school ga heb ik minder tijd om iets te posten. Maar ik wil wel door blijven bloggen hoor! Dus ik heb bedacht dat als ik bijna geen tijd heb ik een leuke look post, gemaakt op polyvore. En anders post ik een post als je wel gewend bent van mij. Ik weet nu sinds gisteren mijn rooster en ik heb op maandag en woensdag tot 15.05 les, dinsdag tot 13.20 en donderdag en vrijdag tot 14.15. Lekker rooster dus! Alleen heb ik nu maar 2 uur gym in de week en ik moet eigenlijk 3 uur gym per week hebben. Dus waarschijnlijk heb ik over een half jaar 4 uur gym in de week! dus dan heb ik er 2 uur bij! Maar ja, nu is het wel een heel leuk rooster vind ik! Ik ga proberen om elke week of om de twee weken een 'even bijkletsen' te schrijven. Ligt eraan hoe veel ik te vertellen heb aan jullie. Hier even een lijstje van hoe mijn blog er dan uitziet in een week:

Maandag:
- Normale blogpost of een polyvore post
Dinsdag:
- Normale blogpost
Woensdag:
- Normale blogpost of polyvore post
Donderdag:
- Normale blogpost
Vrijdag:
- Normale of polyvore blogpost
Weekend:
- Normale posts
- Even Bijkletsen
- Leuke foto's

Dus, er verandert niet heel veel maar ik wilde het jullie toch laten weten.

Heel veel liefs,
Lisa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten