vrijdag 16 augustus 2013

Bloggen!

Hey!
Even een artikel/post over mijn blog. Want ik ben zo blij! Sinds gisteren is mijn blog in totaal 200 keer bekeken! En ja, dat is niks vergeleken bij de echte blogs als Veracamilla.nl , teskuh.nl , beautygloss.nl etc. Maar voor mij is dit echt heel veel! Dus ik wil jullie bedanken voor het lezen van mijn blog. Je hebt me daarmee namelijk heel blij mee gemaakt. En om dit te vieren had ik bedacht om mijn blog ietsjes op te knappen hiermee:


En een andere achtergrond, ik was van plan om een foto als achtergrond te doen die ik zelf had gemaakt van de lucht. Maar dat bestand is te groot :( Als er iemand is hoe ik 'm kleiner krijg ofzo dat ik de foto wel als achtergrond kan doen, zou je dat dan even willen melden in de reacties? Nu heb ik (ook een mooie achtergrond) van de lucht. Deze stond er al bij.

Als je dit leest is dat waarschijnlijk ook al zo! De bovenste foto komt van tumblr maar heb ik bewerkt op picmonkey.com .

Hoop dat jullie mijn blog nu wat mooier vinden!

Liefs, Lisa.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten