donderdag 15 augustus 2013

Nederland is weer terug...

Hey!
Terwijl ik dit typ begint het buiten weer te regenen en zie ik geen een stukje blauwe lucht... Jammer, want ik heb nog vakantie! De zomer die was ook al té mooi om waard te zijn. Rond de 30 graden celcius in Nederland, dat klopt gewoon niet!  Gelukkig duurde dat ongeveer hetzelfde aantal weken als dat ik in Nederland was en nu ik bijna naar Zakynthos (een eiland bij Griekeland) ga is het weer slechter weer... Maar wat zijn nou de voordelen aan regenachtig weer?
 - Je lieve kat wilt niet meer zoveel naar buiten als met het warme weer en dus krijg jij meer aandacht van het lieve beestje!
- Je hebt een excuus om de hele dag op bed te blijven liggen met je laptop op schoot.
- Je slaapt lekkerder als de regen zachtjes op het dak tikt... (ik ten minste wel)
- Bloggen is leuker met regenachtig weer omdat je dan niet de neiging hebt om naar buiten te gaan en de hele dag op het strand te zonnen.
- Je hebt tijd om leuke kapsels uit te proberen.
- Je kan lekker creatief zijn! (tekenen, diy's doen, etc.)

Maar ik heb toch liever warm weer:


Deze foto's heb ik zelf gemaakt dus als je ze voor je eigen site zou willen gebruiken mag dat maar zet 
dan wel even de bron erbij zodat iedereen weet dat de foto's van mij zijn. Alvast bedankt!

Hoop dat je weer een leuke post vond! Doei!
xxx Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten