zaterdag 17 augustus 2013

Even bijkletsen #2

Deze post is al online geweest, het kan dus zijn dat je 'm al hebt gelezen. Ik had 'm offline gezet omdat het natuurlijk niet echt handig is dat iedereen zou weten dat ik een weekje weg was. Dus vandaar komt ie nu weer online, ik ben inmiddels terug en het was top! De foto's komen vanmiddag/morgen online! Ook ga ik niet naar die camping dus deze week ook weer posts als het goed is! :)

Hey!
Ik heb gisteren weer veel leuks gedaan en ik ga ook heel veel leuks doen! Maar dat is misschien wat minder leuk voor jullie... Dit is weer een persoonlijkere post want ik ga jullie even bijkletsen! Dus pak je kop thee of koffie erbij en dan vertel ik je alles over wat ik nog ga doen en wat ik al heb gedaan!


Bron

Strand, vuurwerk, zonsondergang...
Gisteren ben ik naar kijkduin geweest met mijn moeder en mijn broertje. Vanaf dat strand kon je namelijk het vuurwerk zien wat op de pier bij scheveningen werd afgestoken. Maar we werden ook nog verast door de prachtige zonsondergang! Het was al de hele avond verschrikkelijk bewolkt waar je de zon echt niet door heen zou zien. Maar de wolken waren er niet aan de horizon. Dus een prachtige zonsondergang die er zo uit zag:



Voordat we deze zagen hadden we lekker wat gegeten bij beachclub titus . Waar ze echt heel lekker eten hadden! En daar zijn we dus ook blijven 'hangen' de hele avond. Het zag er gezellig uit en het was er ook gezellig. Het enige min puntje is dat de muziek aardig hard stond hoe later het werd hoe harder... Maar dat kwam ook omdat er gisteren een live DJ was. En aangezien ik niet echt van die muziek hield. Maar ik kwam daar ook gewoon om te kletsen en niet voor die muziek. Maar uiteindelijk maakte het niet heel veel uit en was het leuk!


Toen in de avond hebben we nog naar het prachtige vuurwerk gekeken wat bij Scheveningen werd afgestoken. Soms zelfs in de vorm van hartjes! Het is een wedstrijd tussen verschillende landen en wij hebben volgens mij Nederland gezien. Daarna kwam er nog een land maar toen begon het een beetje te regenen en het was al koud dus hebben we die helaas niet gezien. Maar het was wel heel mooi, vanavond kan je ook nog kijken. China moet vanavond ook, eigenlijk wilde ik China heel graag zien maar ik moet goed slapen want morgen kan ik (bijna) niet slapen maar dat vertel ik straks wel! Ik heb geprobeerd foto's te maken, er zijn er niet heel veel van heel goed gelukt maar dit zijn er een paar:






Vakantie en 1 week geen posts...
Ook iets waar ik heel veel zin in heb is de vakantie! Ik moet morgennacht om half 2 alweer opstaan en vroeg in de ochtend zit ik als het goed is in het vliegtuig naar Zakynthos samen met mijn broertje,moeder en mijn oma! Vorig jaar ben ik daar ook heen geweest en nu ga ik naar precies hetzelfde hotel als toen. Het heet het Eleon hotel . Het heeft een groot zwembad, ligt aan de zee en mooie kamers die elke dag worden schoongemaakt (meestal als je aan het zwembad ligt) en de handoeken worden dan in leuk opgevouwen. Je kan op Zakynthos zelf ook met zo'n boot mee en dan schildpadden kijken (als je geluk hebt!) en zwemmen in een grot. Dat hebben wij vorig jaar gedaan. Maar daar heb ik waarschijnlijk geen internet of tijd om blogs te schrijven! En als ik wel internet en tijd hebt worden het korte posts want die schrijf ik dan via mijn mobiel! Dan post ik elke dag denk ik een foto met wat ik heb gedaan die dag. Dus sorry daarvoor, maar nu weet je ook precies waarom! Hier nog wat foto's die ik vorig jaar heb gemaakt:




Ik heb er in elk geval veel zin in! Daarna ga ik waarschijnlijk nog naar een vriendin toe die dan op vakantie is in Nederland. Op een camping, dus dan weer geen posts... Maar dat zijn maar 1 of 2 dagen! Ik ga jullie dan missen want ik schrijf echt heel graag voor mijn blog! Ik hoop dat jullie het niet heel erg vinden... Dus daarom is deze post misschien ook wel wat langer! Morgen dus de laatste post voorlopig!

Liefs, Lisa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten